Contacteer ons

Email:

Als u vragen heeft, dan kunt u terecht op de klantenservice pagina dat u vertelt hoe u onze site kunt gebruiken, bij ons kunt bestellen, een account kunt aanmaken en de voortgang van uw bestelling kunt volgen.

Als u het antwoord op uw vraag niet kunt vinden, maak dan een account aan of log in op een bestaand account om een bericht te sturen naar onze klantenservice.

Tevens kunt u ook een email sturen aan: gardenoflife@thehutgroup.com vermeld in de onderwerp regel voor welk land uw vraag is. Voorbeeld onderwerp: Product vraag - Nederland

*Houd er rekening mee dat we tijdens kerst gesloten zijn. We proberen uw vragen zo spoedig mogelijk te beantwoorden.


Live Chat:

Onze adviseurs kunnen u helpen met uw vragen via onze Live Chat-functie, die u onderaan ons klantenservice pagina vindt.

Openingstijden live chat:

Maandag - Vrijdag: 09:00 - 21:00

Zaterdag - Zondag: 10:00 - 17:00

*Houd er rekening mee dat we tijdens kerst gesloten zijn. We proberen uw vragen zo spoedig mogelijk te beantwoorden.

Adres:

Klantenservice bedrijfsadres: The Stables, Gadbrook Park, Rudheath, Northwich CW9 7RA, Verenigd Koninkrijk

Volg je bestelling:

Als u de status van een bestelling wilt volgen, log dan in op uw bestaande account of meld u hier aan om toegang te krijgen tot uw Bestelinformatie. Vanaf hier kunt u ook nabestellen van uw eerdere aankopen om ervoor te zorgen dat u nooit zonder uw favoriete Garden of Life-producten komt te zitten.



Feedback:

We zijn altijd op zoek naar manieren om te verbeteren en horen graag uw mening. Opmerkingen over onze service en zelfs nieuwe ideeën om uw ervaring bij ons nog beter te maken, zijn altijd welkom. U kunt ons laten weten wat u ervan vindt door een e-mail te sturen naar onze klantenservice via uw account.


Partnerschappen:

Als je samenwerkingen als influencer voor Garden of Life wilt bespreken, neem dan hier contact met ons op: ambassador.gardenoflife@thehutgroup.com


Handige Links