Veel gestelde vragen

Kies Een Onderwerp

    Coronavirus Update

    Bedankt voor uw interesse in de producten van Garden of Life. We begrijpen uw zorgen. We weten dat er momenteel veel onzekerheid en stress om ons heen is. Meer mensen vertrouwen op voedingssupplementen om hun voedingstekorten op tevullen dan ooit tevoren. In een tijd van wereldwijde crisis waarin we allemaal onze bewegingen hebben beperkt, weten we dat onze klanten vertrouwen op hun schone, biologische, op voedingsproducten gebaseerde supplementen om niet alleen tekorten op tevullen, maar ook om de gezondheid van hun immuunsysteem te verbeteren en stress te beheersen, bevorder een comfortabele spijsvertering en nog veel meer. Daarom is het geen verrassing dat voedingssupplementen (inclusief ingrediënten, productie, distributie, verkoop en transport) "essentieel" zijn voor de kritieke infrastructuur van onze sector Gezondheidszorg en Volksgezondheid. Gedurende deze tijd doen we bij Garden of Life alles wat we kunnen om een stabiele, betrouwbare levering van onze producten te garanderen, zodat ze beschikbaar zijn voor iedereen die ze nodig heeft.

    U kunt er zeker van zijn dat de veiligheid en werkzaamheid van onze producten van het grootste belang zijn. Al onze fabrikanten hebben extra voorzorgsmaatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de faciliteiten en het personeel werken volgens strikte richtlijnen van de WHO / lokale autoriteiten. Alle grondstoffen hebben strikte specificaties en testmaatregelen en hun analysecertificaten worden geregistreerd. We testen alle afgewerkte producten op zware metalen, microbiële groei en pathogene soorten zoals E. coli en Salmonella.

    Bij Garden of Life bestaan we om buitengewone gezondheid mogelijk te maken, en uw gezondheid en de gezondheid van al onze consumenten zijn onze eerste prioriteit. Wat nog belangrijker is, we hebben vertrouwen in de veiligheid van al onze formules.

    We doen er alles aan om de juiste beslissingen voor u te nemen en we houden u online, per e-mail en via onze sociale kanalen op de hoogte.

    Bezoek deze pagina regelmatig voor de laatste informatie.

    Ja. We zijn nog steeds 24 uur per dag online beschikbaar op https://www.gardenoflife.nl/ en we zullen ons uiterste best doen om deze website te laten draaien zoals u van ons gewend bent voor alle klanten.

    Ja. Public Health England (PHE) heeft geadviseerd dat mensen die pakketten ontvangen geen risico lopen het Coronavirus (COVID-19) op te lopen. Het is duidelijk dat dit soort virussen niet lang overleven op objecten zoals brieven of pakjes. Dit vormt een aanvulling op de veel gepubliceerde richtlijnen van de (NHS) voor mensen om hun handen vaker dan normaal te wassen met zeep en warm water.

    Public Health England heeft gezegd dat er momenteel geen aanwijzingen zijn dat het virus vanuit pakketten kan worden overgedragen.

    Leveringen zijn momenteel op tijd, maar dit kan veranderen. De website wordt bijgewerkt als er een belangrijke wijziging in de levertijd is.

    Voor de meest up-to-date informatie over uw bestelling, controleert u de status ervan via de trackinglink in uw verzendbericht.

    Mijn account

    Registreren bij Garden of Life is eenvoudig!

    Zolang je een geldig e-mailadres hebt, kun jij je registreren en op de hoogte blijven van het laatste nieuws en productlanceringen.

    We willen uiteraard niet dat je onze exclusieve aanbiedingen misloopt. Je kunt er dan ook voor kiezen om je in te schrijven voor onze updates wanneer je je registreert.

    Als je al geregistreerd bent en deze e-mails wil ontvangen, kun je inloggen op je account en jouw e-mailvoorkeuren wijzigen.



    Je kunt je gegevens eenvoudig wijzigen, of het nu gaat om jouw betaal- of adresgegevens, of jouw wachtwoord. 

    Log in op je profiel om je gegevens te wijzigen.

    Je hoeft je geen zorgen te maken. We houden ons aan de wetgeving inzake gegevensverwerking. Dit betekent dat we er alles aan doen om jouw gegevens veilig te houden. 

    Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie.

    Maak je geen zorgen. Ga naar de inlogpagina en klik op 'Wachtwoord vergeten'. Je ontvang snel een e-mail om je wachtwoord te resetten.

    Ontvang je onze exclusieve aanbiedingen liever niet? Log dan in op jouw account en selecteer 'E-mailvoorkeuren' om jouw voorkeuren te wijzigen. 

    Vergeet niet dat je er op elk moment voor kunt kiezen om je opnieuw in te schrijven!

    Ga naar onze nieuwsbriefpagina: https://www.gardenoflife.co.uk/emailSignUp.account?


    Bij onze huidige doorverwijsregeling krijgt de persoon die doorverwijst £ 10 korting op een toekomstige bestelling van meer dan £ 40 zodra de doorverwezen persoon hun eerste bestelling van meer dan £ 20 plaatst (zij ontvangen 20% korting op hun eerste bestelling). Bezoek de volgende pagina voor meer informatie over onze doorverwijsregeling: https://www.gardenoflife.co.uk/myreferrals.list

    Bestellen

    We willen dat je onze producten moeiteloos kunt bestellen en ontvangen. We werken er dan ook hard aan om ervoor te zorgen dat onze producten altijd beschikbaar zijn. In het zeldzame geval dat een product niet op voorraad is, willen we je dit altijd laten weten.

    We willen jou altijd zo goed mogelijk van dienst zijn en de juiste producten aanbieden. Daarom maken we het plaatsen van online bestellingen zo eenvoudig mogelijk. Zo bewaren we de artikelen in je winkelmandje zestig minuten wanneer je onze pagina tijdelijk verlaat!

    Ga op zoek naar de gewenste producten en voeg ze toe aan jouw winkelmandje. Je kunt doorgaan met winkelen of je kunt je bestelling plaatsen als je alle producten hebt gevonden die je nodig hebt.

    Als je adressen of betalingsopties hebt opgeslagen in je account worden deze automatisch weergegeven bij het afrekenen. Op deze manier kun je jouw bestelling snel en gemakkelijk afronden. Als je deze gegevens nog niet hebt opgeslagen, moet je deze handmatig invullen.

    Controleer of alle gegevens kloppen en ga verder! We sturen je een e-mail zodra de bestelling onderweg is.

    Dat kan zeker! Klik op het winkelmandje bovenaan de pagina om de artikelen te bekijken die je al hebt toegevoegd.

    Gebruik de knop + om je favoriete artikelen te bestellen, of de knop - als je er te veel hebt geselecteerd. Als je een artikel volledig wil verwijderen, klik dan op de knop x.

    Dat kan zeker. Je kunt een bezorgadres selecteren bij het afrekenen. Er wordt automatisch een van jouw opgeslagen adressen aan je bestelgegevens toegevoegd, maar je kunt er ook voor kiezen om een nieuw adres toe te voegen.

    We sturen je een e-mail zodra de bestelling onderweg is. Of je kunt inloggen op je account om jouw bestelling te volgen. 

    We doen ons best om onze producten zo snel mogelijk bij jou af te leveren. Het kan dus voorkomen dat artikelen afzonderlijk worden verzonden.

    Je kunt al jouw bestellingen gemakkelijk bijhouden via jouw account.

    Nadat je bent ingelogd, kun je al jouw afzonderlijke bestellingen bekijken. Selecteer een bestelling voor meer informatie.

    We sturen je bovendien een e-mail zodra de bestelling onderweg is.

    Op je account kun je al jouw eerdere bestellingen bekijken.

    Klik op de bestelling waarover je meer informatie wil zien. Als de bestelling is verzonden kun je deze vanuit je account volgen.

    De e-mail die we hebben gestuurd over de verzending van jouw bestelling, laat je ook weten wanneer je de bestelling kunt verwachten.

    Niet de informatie gevonden die je nodig hebt? Log in op jouw account en stuur ons klantenserviceteam een bericht.

    We vinden het jammer dat je jouw bestelling wil annuleren.

    Kunnen we je ergens mee helpen, zodat je deze niet hoeft te annuleren? Je kunt via jouw account contact opnemen met onze klantenservice.

    Zo niet, selecteer dan de bestelling die je wilt annuleren. Je kunt ervoor kiezen om afzonderlijke artikelen of de volledige bestelling te annuleren.

    Houd er rekening mee dat je een bestelling alleen binnen de eerste vijftien minuten nadat je deze hebt geplaatst, kunt annuleren. We sturen je binnen een uur een e-mail om je te laten weten of de annulering is geslaagd.

    Als dit niet lukt, komt dit omdat de bestelling klaar staat om te worden verzonden. Artikelen die op voorraad zijn worden snel verwerkt, zodat onze klanten onze producten zo snel mogelijk in huis hebben.

    Bekijk ons retourbeleid voor meer informatie over het retourneren van jouw bestellingen.

    We proberen onze producten zo snel mogelijk bij jou af te leveren. Dit betekent dat we je bestelling niet meer kunnen wijzigen zodra deze is geplaatst

    Log in op jouw profiel om een bestelling te annuleren en een nieuwe bestelling te plaatsen.

    Selecteer de bestelling die je wilt annuleren. Vervolgens kun je ervoor kiezen om afzonderlijke artikelen of de hele bestelling te annuleren.

    We sturen je binnen een uur een e-mail om je te laten weten of de annulering is voltooid. Plaats nog geen nieuwe bestelling voordat je van ons hebt gehoord.

    Maak je geen zorgen. Je kunt proberen in te loggen op je account en het artikel te annuleren.

    Klik op het artikel en vervolgens op annuleren. We sturen je binnen een uur een e-mail om je te laten weten of het annuleren is gelukt.

    Aangezien weer hard aan werken om de producten zo snel mogelijk bij jou thuis te krijgen, is mogelijk dat het annuleren niet lukt. Als annuleren niet meer lukt, kun je ons retourbeleid raadplegen voor informatie over hoe je het artikel kunt retourneren en een terugbetaling kunt ontvangen.

    Meer hulp nodig? Log dan in op jouw account en stuur ons klantenservice team een bericht.

    Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen over jouw recente ervaring met een van onze producten.

    We nemen alle klachten serieus en doen altijd ons best om producten van de hoogste kwaliteit te leveren.

    Als je je zorgen maakt over de kwaliteit van een van onze producten kun je hier contact opnemen met onze klantenservice.


    Bewaar het product totdat ons team contact met je heeft opgenomen om de klacht verder af te handelen.

    Het spijt ons dat te horen, maar maak je geen zorgen, we kunnen je helpen. Log in op jouw account en stuur ons een bericht.

    We hebben het volgende van je nodig:

    1. Bestellingsnummer

    2. Verkeerde artikel dat je hebt ontvangen

    3. Het juiste artikel dat je hebt besteld


    Zodra we hebben nagetrokken wat er is gebeurd, sturen we je een e-mail met daarin het resultaat van ons onderzoek.

    Het spijt ons dat te horen, maar maak je geen zorgen, we kunnen je helpen. Log in op jouw account en stuur ons een bericht.

    Gooi het artikel niet weg. We kunnen om foto's van de schade vragen zodat we maatregelen kunnen nemen om te voorkomen dat dit opnieuw gebeurt.

    Zodra we hebben vastgesteld wat er is gebeurd, sturen we je een e-mail met daarin het resultaat van ons onderzoek.

    We verzenden artikelen afzonderlijk om ervoor te zorgen dat je ze zo snel mogelijk in huis hebt.

    In de e-mail met verzendgegevens staat vermeld welke artikelen er zijn verzonden. Als het ontbrekende artikel niet in deze e-mail staat, wordt het op een later moment geleverd.

    Als het artikel al is verzonden, log dan in op jouw account en stuur een bericht naar ons klantenserviceteam. Zij helpen je graag verder.

    Betaling en Kortingen

    We bieden verschillende online betaalmethoden om onze klanten gemakkelijk toegang te bieden tot de beste sportvoedingsproducten.

    Visa

    Mastercard

    PayPal

    Je kunt jouw gewenste betaalmethode tijdens het afrekenen selecteren. Aangezien we fraude uitermate serieus nemen, zul je door ons en de kaart uitgever worden gevalideerd en geautoriseerd. 

    Op deze manier beschermen we onze klanten!

    Het is mogelijk om via iDeal je bestelling te betalen. Kies simpelweg voor de optie iDeal bij het afronden van jouw bestelling. 


    Wanneer je de status 'Betalingsprobleem' te zien krijgt, hoef je je geen zorgen te maken. Dit probleem kan snel worden verholpen zodat jouw artikelen zo snel mogelijk naar jou kunnen worden verzonden!

    Controleer voordat je jouw kaartgegevens opnieuw invoert dat de vervaldatum en het factuuradres correct zijn. Controleer ook of jouw rekeningsaldo toereikend is.

    Als je dit hebt gedaan, maar het probleem zich blijft voordoen, raden we je aan contact op te nemen met onze klantenservice onder het kopje 'Extra hulp nodig?' Ons team helpt je graag verder.

    Als je nieuwe betaalgegevens wil toevoegen, moet je dit doen bij het afrekenen.

    Je nieuwe betaalgegevens worden bewaard zodra de bestelling is geplaatst. Op deze manier kun je jouw favoriete supplementen de volgende keer nog sneller bestellen.

    Zodra je alle artikelen aan je winkelmandje hebt toegevoegd, voeg je de code toe in het vakje 'Heb je een kortingscode? Vul deze hier in'. Zodra je op 'Code gebruiken' klikt, wordt de korting toegepast.

    Als de code niet werkt, controleer dan of je niet meer dan één aanbieding probeert te gebruiken. Je kunt van slechts één actie per bestelling gebruikmaken. Raadpleeg ook de algemene voorwaarden van de aanbieding in kwestie.

    Nog steeds hulp nodig? Je kunt via jouw account contact opnemen met onze klantenservice.

    Het spijt ons te horen dat je code niet werkt! Om erachter te komen waarom je code niet werkt, kun je de algemene voorwaarden van de aanbieding in kwestie bekijken.

    Als de code geldig is en je niet meer dan één code per bestelling probeert te gebruiken, kun je inloggen op jouw account en contact opnemen met onze klantenservice.

    Levering

    We sturen je een e-mail zodra je bestelling onderweg is. Zo weet jij precies wanneer deze aankomt.

    Gebruik de trackinglink in jouw e-mail of in jouw account om de voortgang van jouw bestellingen te controleren.

    Heb je gekeken of er bezorgbriefjes waren? Je pakket is mogelijk op een veilige plek achtergelaten, bijvoorbeeld bij een buurman of het is naar een lokaal depot gebracht.

    Op onze pagina met bezorginformatie vindt je meer informatie over onze leveringstijden.

    Als je de bestelling toch als kwijtgeraakt moet melden, neem dan via je account contact op met onze klantenservice.

    Al onze bezorgopties zijn te vinden op onze pagina met bezorginformatie.

    Op onze pagina met bezorginformatie kun je alle levertijden voor de hele wereld bekijken!

    Maak je geen zorgen, als je bestelling niet door de brievenbus past of een handtekening vereist, ontvang je een bezorgbriefje.

    Dit bezorgbriefje is van de koerier en laat je weten waar het pakket is en hoe je het kunt afhalen.

    Houd er rekening mee dat er vertragingen kunnen optreden in de verzending vanwege de grote vraag tijdens Black Friday, Cyber ​​Weekend en Cyber ​​Monday. Zoals altijd houden we je op de hoogte en sturen we je een e-mail als je bestelling onderweg is.


    Retouren en Terugbetalingen

    Het is mogelijk om via iDeal je bestelling te betalen. Kies simpelweg voor de optie iDeal bij het afronden van jouw bestelling. 


    We proberen het niet ingewikkeld te maken. Log in op jouw account , neem contact op met onze klantenservice en zij doen de rest.

    Vertel hen de reden voor de retourzending zodat ze de beste optie voor jou kunnen kiezen.

    Bekijk de pagina met daarop ons retourbeleid voor meer informatie.

    We willen dat al onze klanten van onze producten genieten. Als je niet tevreden bent met je bestelling, kun je deze naar ons terugsturen.

    We willen je wel vragen ons binnen veertien dagen na ontvangst van de bestelling te laten weten dat je deze niet meer wil. Ook willen we je vragen de producten niet te openen.

    Om de bestelling veilig aan ons terug te sturen, log je in op jouw account en neem je contact op met ons klantenserviceteam.

    Vervolgens zullen zij je alle informatie sturen die je nodig hebt. Voor meer informatie kun je ook de pagina met daarop ons retourbeleid raadplegen.

    Zodra we je bestelling hebben ontvangen, bekijken we de reden van retour en laten we je weten wat de vervolgstappen zijn.

    We houden je op de hoogte per e-mail.

    Als het goed is ontvang je de terugbetaling binnen vijf werkdagen op je bankrekening. We zullen je bovendien een e-mail sturen zodra de betaling is verzonden.

    Als je de terugbetaling tien werkdagen nadat je onze e-mail hebt ontvangen nog steeds niet op jouw bankrekening ziet staan, log dan in op jouw account en neem contact op met onze klantenservice.

    Overig

    Raadpleeg de pagina met daarop onze algemene voorwaarden.

    Als je problemen heb met het afrekenen of met onze website, neem dan direct contact op met onze klantenservice zodat we dit voor je kunnen oplossen!

    Raadpleeg de pagina met daarop ons privacybeleid.

    Je hebt het recht om te vragen welke persoonsgegevens we over jou bewaren.

    Om een inzageverzoek in te dienen, kun je ons een e-mail sturen via jouw account.

    Wat leuk dat je Garden of Life hebt gekozen voor een mogelijke samenwerking. We accepteren momenteel aanvragen voor verschillende soorten partnerschappen en we horen graag van je. Bezoek onze pagina 'Ga met ons in zee' voor meer informatie: https://www.gardenoflife.nl/partners.list

    No matches were found. Please refine your search.

    Nog steeds hulp nodig?

    Onbeschikbaar

    Live Chat