Veel gestelde vragen

Kies Een Onderwerp

    Coronavirus Update

    Bedankt voor uw interesse in de producten van Garden of Life. We begrijpen uw zorgen. We weten dat er momenteel veel onzekerheid en stress om ons heen is. Meer mensen vertrouwen op voedingssupplementen om hun voedingstekorten op tevullen dan ooit tevoren. In een tijd van wereldwijde crisis waarin we allemaal onze bewegingen hebben beperkt, weten we dat onze klanten vertrouwen op hun schone, biologische, op voedingsproducten gebaseerde supplementen om niet alleen tekorten op tevullen, maar ook om de gezondheid van hun immuunsysteem te verbeteren en stress te beheersen, bevorder een comfortabele spijsvertering en nog veel meer. Daarom is het geen verrassing dat voedingssupplementen (inclusief ingrediënten, productie, distributie, verkoop en transport) "essentieel" zijn voor de kritieke infrastructuur van onze sector Gezondheidszorg en Volksgezondheid. Gedurende deze tijd doen we bij Garden of Life alles wat we kunnen om een stabiele, betrouwbare levering van onze producten te garanderen, zodat ze beschikbaar zijn voor iedereen die ze nodig heeft.

    U kunt er zeker van zijn dat de veiligheid en werkzaamheid van onze producten van het grootste belang zijn. Al onze fabrikanten hebben extra voorzorgsmaatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de faciliteiten en het personeel werken volgens strikte richtlijnen van de WHO / lokale autoriteiten. Alle grondstoffen hebben strikte specificaties en testmaatregelen en hun analysecertificaten worden geregistreerd. We testen alle afgewerkte producten op zware metalen, microbiële groei en pathogene soorten zoals E. coli en Salmonella.

    Bij Garden of Life bestaan we om buitengewone gezondheid mogelijk te maken, en uw gezondheid en de gezondheid van al onze consumenten zijn onze eerste prioriteit. Wat nog belangrijker is, we hebben vertrouwen in de veiligheid van al onze formules.

    We doen er alles aan om de juiste beslissingen voor u te nemen en we houden u online, per e-mail en via onze sociale kanalen op de hoogte.

    Bezoek deze pagina regelmatig voor de laatste informatie.

    Ja. We zijn nog steeds 24 uur per dag online beschikbaar op https://www.gardenoflife.nl/ en we zullen ons uiterste best doen om deze website te laten draaien zoals u van ons gewend bent voor alle klanten.

    Ja. de Wereldgezondheidsorganisatie heeft geadviseerd dat mensen die pakketten ontvangen geen risico lopen het Coronavirus (COVID-19) op te lopen. Het is duidelijk dat dit soort virussen niet lang overleven op objecten zoals brieven of pakjes. Dit vormt een aanvulling op de veel gepubliceerde richtlijnen van het RIVM voor mensen om hun handen vaker dan normaal te wassen met zeep en warm water.

    Het RIVM heeft verklaard dat de kans dat het virus zich verspreidt via pakketjes erg klein is. Het belangrijkste blijft: houd de kans zo klein mogelijk en was regelmatig je handen met water en zeep.

    Helaas zijn sommige locaties getroffen door COVID-19, waardoor de levering van bestellingen vertraging kan oplopen.

    Klik hier voor informatie over normale levertijden en tarieven in Nederland.

    Controleer de status van je bestelling via de trackinglink in je verzendbericht voor de meest up-to-date informatie over je bestelling of klik hier om je pakketje te volgen.

    Mijn account

    Het is makkelijk om je te registreren bij Garden of Life. Ga naar onze registratiepagina en vul de benodigde informatie in, waaronder een geldig e-mailadres. 

    Als je op de hoogte wil blijven van het laatste Garden of Life nieuws en productlanceringen en exclusieve kortingen wil ontvangen, vink dan het vakje 'Ja, graag' aan wanneer je onderaan de pagina wordt uitgenodigd om je in te schrijven voor de nieuwsbrief.

    Zorg ervoor dat je het vakje 'Ja, graag' aanvinkt wanneer je je inschrijft voor onze nieuwsbrief om exclusieve aanbiedingen te ontvangen.

    Als je al geregistreerd bent en deze e-mails wilt ontvangen, kun je inloggen op je account en je communicatievoorkeuren wijzigen of deze link volgen.

    Je kunt je gegevens eenvoudig wijzigen, of het nu gaat om jouw betaal- of adresgegevens of jouw wachtwoord.

    Log in op je account om toegang te krijgen tot alle opties onder aan de pagina in het gedeelte Accountinstellingen.

    Wij dragen zorg voor de veiligheid van jouw informatie en houden ons aan de wetten inzake gegevensverwerking.

    Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie.

    Ga naar de inlogpagina en klik op 'Wachtwoord vergeten'. Je ontvangt dan een e-mail om je wachtwoord te resetten.

    Om je af te melden, log je in op jouw account en selecteer je de optie e-mailvoorkeuren om je voorkeuren bij te werken.

    Je kunt op elk moment besluiten je opnieuw aan te melden.

    Met de functie 'Favorieten' kun je jouw favoriete artikelen opslaan in je eigen lijst. 

    Je kunt deze lijst vervolgens gebruiken om artikelen te selecteren die je in je winkelwagen wil leggen en kopen. Om producten aan je lijst toe te voegen, klik je op 'Toevoegen aan favorieten', dit kun je rechtsboven op de pagina vinden, net onder de prijs. 

    Om items van je lijst te verwijderen, klik je simpelweg op het kruisje op de productafbeelding in je 'Favorieten'-pagina.


    Zodra je bestelling een bepaalde hoeveelheid bereikt, kan het zijn dat er een gratis cadeau voor je klaarligt bij je winkelmandje. 


    Klik op het product of het gratis sample naar keuze en je zult zien dat het aantal geselecteerde gratis cadeaus verandert van 0/0 naar 1/1. Je kunt dan doorgaan naar de kassa. 

    Let op: als je vergeten bent je cadeaus toe te voegen tijdens het bestellen, kunnen wij je dit niet vergoeden in de vorm van cadeaus of credits.

    Wij accepteren momenteel aanvragen voor verschillende soorten partnerschappen. Voor meer informatie kun je terecht op: https://www.gardenoflife.nl/partners.list

    Bestellen

    Het spijt ons te horen dat het door jou bestelde artikel niet meer op voorraad is. Dit betekent dat we zullen moeten wachten tot het weer beschikbaar is, wat 2-3 weken kan duren. 

    Aangezien het artikel nog niet via ons magazijn is gedistribueerd en omdat wij een 'pay as you ship' beleid volgen, had de betaling niet in behandeling genomen mogen worden. 

    Als je wilt wachten op het artikel, activeert het systeem je bestelling zodra er weer voorraad is. Je bestelling wordt dan verzonden en je ontvangt een bevestigingsemail.

    Als je het artikel niet meer nodig hebt, log dan in op je account en stuur ons een bericht zodat we je kunnen helpen.

    We doen ons best om het online bestelproces zo makkelijk mogelijk te maken - we bewaren artikelen zelfs een uur in het mandje voor het geval je de pagina tijdelijk moet verlaten.

    Stap 1: Zoek de producten die je nodig hebt en voeg ze toe aan het mandje. Je kunt dan verder winkelen of je mandje openen.

    Stap 2: Er kunnen cadeaus voor je klaarliggen in je mandje zodra de bestelling een bepaalde hoeveelheid heeft bereikt. Klik op het product of het gratis sample naar keuze en het aantal geselecteerde gratis cadeaus zal veranderen van 0/0 naar 1/1. Zodra je alles hebt kun je naar de kassa gaan.

    Stap 3: Als je adressen en betalingsopties in je account hebt opgeslagen, worden deze direct tijdens het afrekenen weergegeven om het afronden van de bestelling makkelijker te maken. Anders moet je deze informatie handmatig invoeren.

    Stap 4: Controleer of alle informatie correct is en of je klaar bent om de bestelling af te ronden. We sturen je een bevestigingsmail zodra de bestelling is verzonden.

    Je kunt je bestelling volgen via onze trackingpagina.

    In de verzendingsemail die we versturen staat ook de verwachte aankomstdatum van je bestelling met een link zodat je de bestelling met één klik kunt volgen.

    Als je de informatie die je zoekt niet kunt vinden, stuur dan vanuit je account een bericht naar onze klantenservice.

    Het spijt ons dat je code niet werkt.

    Hier zijn wat mogelijke redenen:

    Misschien probeer je meer dan één code tegelijk te gebruiken. Helaas kun je maar één code per bestelling gebruiken.

    Misschien gebruik je een code die niet van toepassing is op de producten in je winkelwagen.

    Misschien gebruik je een code die al is verlopen. Onze aanbiedingen kunnen elk uur, dagelijks, wekelijks of maandelijks veranderen. Als een code niet werkt, is het mogelijk dat de bijbehorende promotie niet langer actief is op onze site. Houd er rekening mee dat als de code is verlopen en je de promotie hebt gemist, wij je helaas geen andere code kunnen sturen of het verschil kunnen terugbetalen.

    Het kan zijn dat je een code gebruikt van een derde partij waarmee wij niet samenwerken, of een code die van toepassing is op een andere verkoopsite.

    Het kan zijn dat je een code van een andere Garden of Life site gebruikt. De aanbiedingen die wij doen zijn gelokaliseerd en gelden niet voor alle gebieden.

    Als geen van bovenstaande op jou van toepassing is, neem dan contact op met onze klantenservice om ons op de hoogte te stellen van een probleem met een kortingscode.

    Je kunt ook de voorwaarden van een individuele aanbieding controleren.

    Zodra je bestelling een bepaalde hoeveelheid bereikt, kan het zijn dat er een gratis cadeau voor je klaarligt bij je winkelmandje.

    Klik op het product of het gratis sample naar keuze en je zult zien dat het aantal geselecteerde gratis cadeaus verandert van 0/0 naar 1/1. Je kunt dan doorgaan naar de kassa.

    Let op: als je vergeten bent je cadeaus toe te voegen tijdens het bestellen, kunnen wij je dit niet vergoeden in de vorm van cadeaus of credits.

    Ja - klik op het icoon van het winkelmandje bovenaan de pagina en je ziet de artikelen die je hebt toegevoegd.


    Gebruik de '+'-knop om het aantal van je favoriete items te verhogen of de '-'-knop als je er te veel hebt geselecteerd. Om een item volledig te verwijderen, klik je op de 'x' knop."

    Ja - je kunt het afleveradres van jouw voorkeur bij de kassa selecteren. Je bestelling wordt standaard toegevoegd aan een van je opgeslagen adressen, maar je kunt er ook voor kiezen een nieuw adres toe te voegen.

    We mailen je zodra het onderweg is en je kunt je bestelling hier ook volgen.

    Omdat we willen dat onze producten jou zo snel mogelijk bereiken, kunnen artikelen soms apart worden verzonden.

    Het spijt ons te horen dat je wilt annuleren.

    Is er iets dat we kunnen doen om je te helpen, zodat je dat niet zelf hoeft te doen? Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via je account.

    Zo niet, selecteer dan de bestelling die je wilt annuleren. Je kunt afzonderlijke artikelen of de hele bestelling annuleren.

    Je kunt een bestelling binnen 15 minuten annuleren. We sturen je dan binnen een uur een e-mail om de annulering te bevestigen.

    Als de annulering niet lukt, komt dat omdat de bestelling al in voorbereiding is. Artikelen die op voorraad zijn, worden snel verwerkt, zodat we onze klanten zonder vertraging producten kunnen leveren. Zie ons retourbeleid voor hulp bij het retourneren van de bestelling.

    Zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, kan deze niet meer worden gewijzigd.

    Als je wilt proberen de bestelling te annuleren zodat je een nieuwe bestelling kunt plaatsen, moet je inloggen op je account.

    Selecteer de bestelling die je wilt annuleren en je krijgt de keuze om afzonderlijke artikelen of de hele bestelling te annuleren.

    Wij sturen je binnen een uur een e-mail om te laten weten of de annulering gelukt is. Plaats alsjeblieft geen nieuwe bestelling totdat je van ons hoort.

    Je kunt proberen het item via je account te annuleren door het item te selecteren en de optie annuleren te kiezen. We zullen je binnen een uur een e-mail sturen om je te laten weten of het gelukt is.

    Artikelen op voorraad worden snel verwerkt, zodat we producten zonder vertraging aan onze klanten kunnen leveren. Als de annulering mislukt, kun je het artikel naar ons terugsturen - zie ons Retourbeleid voor meer informatie.

    Heb je meer hulp nodig? Je kunt via je account een bericht sturen naar onze klantenservice

    Bedankt voor het delen van je recente ervaring met een van onze Garden of Life producten.

    We nemen alle klachten serieus en zijn toegewijd aan het leveren van producten van hoge kwaliteit.

    Als je je zorgen maakt over de kwaliteit van een van onze producten, laat dit dan weten aan onze klantenservice via je account. Bewaar het product totdat ons team contact met je opneemt voor het geval het product nodig is om je klacht te verwerken.

    Het spijt ons dat te horen - soms kunnen er fouten worden gemaakt, we kunnen je helpen als je ons een bericht stuurt via jouw account.

    We hebben de volgende informatie nodig:

    1. Je ordernummer

    2. Het verkeerd ontvangen artikel

    3. Het bestelde artikel

    Zodra we hebben gekeken wat er is gebeurd, sturen we je een e-mail met het resultaat.

    Selecteer de bestelling die je wilt annuleren in je account. Let op: je kunt een bestelling alleen annuleren binnen 15 minuten nadat deze is geplaatst.

    Als de annulering succesvol was, sturen we je binnen een uur een e-mail.

    Als de annulering niet succesvol was, betekent dit dat je bestelling klaar is om te worden verzonden. Artikelen op voorraad worden snel verwerkt, zodat we producten zonder vertraging aan onze klanten kunnen leveren. Wij verontschuldigen ons voor het eventuele ongemak.

    Je kunt echter contact opnemen met onze klantenservice via je account en wij zullen ons best doen om een oplossing te vinden die bij je past

    Betaling en Kortingen

    Wij bieden een verscheidenheid aan online betaalmethoden zodat onze klanten makkelijk toegang hebben tot de beste producten. Dit zijn:

    Ideal

    Apple Pay

    PayPal

    Visa

    Visa Debit

    Mastercard

    American Express

    Je kunt de betaalwijze kiezen op bij de betaling. Aangezien wij fraude zeer ernstig nemen, zullen onze medewerkers controles uitvoeren bij jou en bij de uitgever van de kaart. Deze procedure bestaat zodat wij onze klanten kunnen beschermen.

    Lees onze pagina over het retourbeleid voor meer informatie. 

    Als je het antwoord op je vraag niet kunt vinden, staat ons klantenserviceteam klaar om je te helpen - je kunt contact met hen opnemen via je account.

    Als je een nieuwe betaalmethode aan je account wil toevoegen, kun je dit doen tijdens het afrekenen. 


    Je nieuwe kaartgegevens worden opgeslagen zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, zodat je de volgende keer je favoriete supplementen met gemak kunt bestellen.

    Wanneer al je artikelen in het winkelmandje zitten, voer je de code in in het vakje met de tekst 'voer je kortingscode in'. Klik op 'Toevoegen' om de korting toe te passen.

    Hier zijn wat mogelijke redenen waarom je code niet werkt:

    Misschien probeer je meer dan één code tegelijk te gebruiken. Helaas kun je maar één code per bestelling gebruiken.

    Misschien gebruik je een code die niet van toepassing is op de producten in je winkelwagen.

    Misschien gebruik je een code die al is verlopen. Onze aanbiedingen kunnen elk uur, dagelijks, wekelijks of maandelijks veranderen. Als een code niet werkt, is het mogelijk dat de bijbehorende promotie niet langer actief is op onze site. Houd er rekening mee dat als de code is verlopen en je de promotie hebt gemist, wij je helaas geen andere code kunnen sturen of het verschil kunnen terugbetalen.

    Het kan zijn dat je een code gebruikt van een derde partij waarmee wij niet samenwerken, of een code die van toepassing is op een andere verkoopsite.

    Het kan zijn dat je een code van een andere Garden of Life site gebruikt. De aanbiedingen die wij doen zijn gelokaliseerd en gelden niet voor alle gebieden.

    Als geen van bovenstaande op jou van toepassing is, neem dan contact op met onze klantenservice om ons op de hoogte te stellen van een probleem met een kortingscode.

    Je kunt ook de voorwaarden van een individuele aanbieding controleren.

    Het spijt ons dat je code niet werkt.

    Hier zijn wat mogelijke redenen:

    Misschien probeer je meer dan één code tegelijk te gebruiken. Helaas kun je maar één code per bestelling gebruiken.

    Misschien gebruik je een code die niet van toepassing is op de producten in je winkelwagen.

    Misschien gebruik je een code die al is verlopen. Onze aanbiedingen kunnen elk uur, dagelijks, wekelijks of maandelijks veranderen. Als een code niet werkt, is het mogelijk dat de bijbehorende promotie niet langer actief is op onze site. Houd er rekening mee dat als de code is verlopen en je de promotie hebt gemist, wij je helaas geen andere code kunnen sturen of het verschil kunnen terugbetalen.

    Het kan zijn dat je een code gebruikt van een derde partij waarmee wij niet samenwerken, of een code die van toepassing is op een andere verkoopsite.

    Het kan zijn dat je een code van een andere Garden of Life site gebruikt. De aanbiedingen die wij doen zijn gelokaliseerd en gelden niet voor alle gebieden.

    Als geen van bovenstaande op jou van toepassing is, neem dan contact op met onze klantenservice om ons op de hoogte te stellen van een probleem met een kortingscode.

    Je kunt ook de voorwaarden van een individuele aanbieding controleren.

    Zodra je een bestelling hebt geplaatst, wordt de betaling weergegeven als 'in afwachting van' in je account totdat de producten worden verzonden. De status 'in afwachting van' van de transactie geeft aan dat de betaling is geautoriseerd.

    Zodra je bestelling een bepaalde hoeveelheid bereikt, kan het zijn dat er een gratis cadeau voor je klaarligt bij je winkelmandje.

    Klik op het product of het gratis sample naar keuze en je zult zien dat het aantal geselecteerde gratis cadeaus verandert van 0/0 naar 1/1. Je kunt dan doorgaan naar de kassa.

    Let op: als je vergeten bent je cadeaus toe te voegen tijdens het bestellen, kunnen wij je dit niet vergoeden in de vorm van cadeaus of credits.

    Levering

    Wij sturen je een e-mail zodra je bestelling onderweg is zodat je kunt zien wanneer deze aankomt.

    Je kunt je bestelling ook volgen via onze trackingpagina.

    Heb je de afleverbon gecontroleerd? Je pakket kan op een veilige plaats zijn achtergelaten, bijvoorbeeld bij de buren of op je plaatselijke postkantoor.

    Op onze pagina Bezorginformatie vind je meer informatie over de bezorgtijden.

    Als je je bestelling als verloren moet melden, neem dan contact op met onze klantenservice via je account.

    Al onze bezorgopties zijn te vinden op onze pagina met bezorginformatie.

    Op onze pagina met bezorginformatie kun je alle levertijden bekijken.

    Als je bestelling niet door de brievenbus past of een handtekening vereist, ontvang je van de bezorgdienst een kaartje waarop staat waar je pakket zich bevindt en hoe je het kunt afhalen.

    Je account bevat informatie over eerdere bestellingen. Klik op de bestelling in kwestie om meer te weten te komen. Als de bestelling met tracking is verzonden, kun je deze met één klik vanuit je account volgen.

    De e-mail die wij je sturen over de verzending van je bestelling bevat ook de verwachte aankomstdatum van de bestelling. Er staat ook een link in waarmee je de bestelling met één klik kunt volgen.

    Kun je de informatie die je zoekt niet vinden? Stuur dan vanuit je account een bericht naar onze klantenservice.

    Selecteer de bestelling die je wilt annuleren in je account. Let op: je kunt een bestelling alleen annuleren binnen 15 minuten nadat deze is geplaatst.

    Als de annulering succesvol was, sturen we je binnen een uur een e-mail.

    Als de annulering niet succesvol was, betekent dit dat je bestelling klaar is om te worden verzonden. Artikelen op voorraad worden snel verwerkt, zodat we producten zonder vertraging aan onze klanten kunnen leveren. Wij verontschuldigen ons voor het eventuele ongemak.

    Je kunt echter contact opnemen met onze klantenservice via je account en wij zullen ons best doen om een oplossing te vinden die bij je past.

    Wegens verwachte drukte vanaf 26/11/2021 kunnen de levertijden voor bestellingen geplaatst tussen 26/11 en 30/11/2021 verlengd worden. Wij zullen je per e-mail op de hoogte houden wanneer je bestelling wordt verzonden en wat de leveringsdatum is.

    Retouren en Terugbetalingen

    Lees onze pagina over het retourbeleid voor meer informatie. 

    Als je het antwoord op je vraag niet kunt vinden, staat ons klantenserviceteam klaar om je te helpen - je kunt contact met hen opnemen via je account.

    Je hoeft alleen maar in te loggen op je account om contact op te nemen met onze klantenservice en zij doen de rest. 

    Je moet hen wel de reden van de retour vertellen, zodat zij de beste optie voor je kunnen kiezen. 

    Zie onze pagina met het retourbeleid voor meer informatie.

    Het spijt ons te horen dat je een artikel wilt retourneren. Het enige wat we vragen is dat je ons binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling laat weten dat je deze niet meer wilt hebben. Na 14 dagen kunnen we de retourzending niet meer accepteren in ruil voor een terugbetaling. Let op: wij accepteren geen retourzendingen als de artikelen geopend of gebruikt zijn.

    Om je bestelling veilig aan ons te retourneren, log je in op je account en neem je contact op met onze klantenservice, die je alle benodigde informatie zal toesturen. Je kunt ook onze pagina over het retourbeleid bekijken.

    Zodra wij je retourzending hebben ontvangen, zullen wij de redenen voor de retourzending onderzoeken en je informeren over de volgende stappen. 

    Je zou dan een e-mail moeten ontvangen waarin je op de hoogte wordt gesteld van onze acties.

    Je krijgt je geld binnen 5 werkdagen teruggestort op je rekening - we sturen je een e-mail om je te laten weten dat je terugbetaling onderweg is.

    Als je 10 dagen na het ontvangen van de e-mail nog steeds je terugbetaling niet hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via je account.

    Website

    Je kunt onze Algemene voorwaarden hier vinden.

    Als je problemen hebt met online betalen of toegang tot een ander deel van onze site, neem dan alsjeblieft onmiddellijk contact op met onze klantenservice.

    Bezoek onze privacybeleid pagina.

    Je hebt het recht om te vragen welke persoonsgegevens wij over je bewaren. Je kunt ons via je account een e-mail sturen om dit te verzoeken.

    Wij accepteren momenteel aanvragen voor verschillende soorten partnerschappen. Bezoek onze ambassadeurspagina voor meer informatie: https://www.gardenoflife.nl/partners.list

    Contacteer ons

    Klik hier om te weten te komen hoe je contact met ons kunt opnemen.

    Wij accepteren momenteel aanvragen voor verschillende soorten partnerschappen. Bezoek onze ambassadeurspagina voor meer informatie: https://www.gardenoflife.nl/partners.list
    No matches were found. Please refine your search.

    Nog steeds hulp nodig?

    Onbeschikbaar

    Live Chat